Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

22 sekunder

Kategori: Allmänt

Hyfsat pigg i benen och mycket kämparvilja gjorde att jag ändå närmade mig rekordtiden igen! 9,09 första gången. (22 sekunder från rekord)  9,25 andra och mycket trött tog jag mig imål på 9,55 sista varvet. Stumma ben är inte att leka med i klättningen upp till Tabergs topp.

Det blev inte så mycket mer tränat i helgen än backracet men nu börjar motivationen komma tillbaka och nästa vecka börjar jag träna på riktigt! Ska bli kul. Foten känns också mycket bättre och jag kommer att springa 10 minuter under denna veckan. Känner fortfarande lite så jag avvaktar nog ytterligare någon dag även om jag är grymt sugen på att springa en kort sväng ikväll.

Nu är kartan "klar". Gjorde de sista timmarna i dagsljus igår och nu hinner jag inte justera mer utan släpper betaversionen av Kortiskullen på onsdag. Nattsprint med parstart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: