Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tillbaka i stan...

Kategori: Allmänt

...och här bara regnar det. Det var åtminstonde bättre i Sandviken. Någon minusgrad och snö. Det är dock skönt att vara hemma och sova i sin egen säng.

Söndagen ägnades åt att bli så geggig som möjligt. Drog ut cykeln i skogen och är aldeles för envis för att vända så det blev blötare och blötare och geggigare. Det är dock så att jag tycker att det är ganska roligt att slita sig fram med cykeln och bli blöt och smutsig.  Har också konstaterat att man får hög puls även om man tvingas hoppa av cykeln titt som tätt på grund av hinder.

Avslutade träningsdagen med lite simning i Valhalla. Kunde också konstatera att man lär sig crawla om man går kurs. Kanske man skulle gå en. Det ser grymt coolt ut att crawla.

Sprang 25 minuter i helgen. Det gör ont inne i foten när jag springer men så fort jag slutar känner jag ingenting. Konstigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: