Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sandviken

Kategori: Allmänt

Har inte hunnit utforska "staden" så mycket ännu. Har hunnit med att se ett bostadsområde (betongblock), hotellrummet (stort) och ´äventyrsbadet! Startade morgonen med en jogg. Passadé på att springa förbi kurslokalen. Det var inte kul att springa, noll grader och halka. Kände lite i foten så det blev bara 20 minuter. Känner dock ingenting nu på kvällen. Efter joggingen intogs hotellfrukost. Snaskigt. Efter att ha föreläst i åtta timmar hade jag obligatoriskt ont i halsen men gick det beror nog mer på pratandet än annat. Tog mig till Sandvikens äventyrsbad och började i gymmet 30 minuter innan jagsprang intervaller.

Jag är nog känd i Sandviken nu efter att sprungit intervaller i mittdelen av en 25-metersbassäng. Det var för grunt vid kanterna så jag fick hålla mig i mitten. Grymt irriterande och det var en och annan som tittade lite undrande. Avslutade med bubbelpool och bastu. Nu sitter jag och hänger på hotellruimmet. Hoppas det kommer något bra på TV. Ska nog kolla det.

Kommentarer

  • Sara Svensson säger:

    Om det var något bra på TV?! Kvällen för min del avslutades med dubbelavsnitt av Greys Anatomy!

    Sandviken verkar vara ett lagom coolt ställe, inte ens en bassäng klarar de av att bygga på vettigt sätt!

    2006-11-08 | 09:01:46

Kommentera inlägget här: