Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Ny dag utan överráskningar

Kategori: Allmänt

Sandviken är vad det är... Tog en sväng in till stan idag. Inte så imponerande. Tog mig 15 minuter och då hade jag ändå ett ärende. Sitter nu på hotellet och väntar på att ett spinn-pumppass skall börja. Jag hoppas att jag får plats på det, men det lät så! Lite frusterande att inte kunna springa utan tvingas vara beroende av gym elle badhus. Till nästa vecka här uppe hoppas jag kunna spinga lite och åka skidor. Fick veta idag att det faktiskt går att åka skidor här. Synd att man inte visste det. Hade varit kul att komma igång med skidorna.

Ja,ja dags att slappa innan träningen. Ha det!

Litet tilägg så här efter träningen. Pump ger träningsverk och spinningmodet är annorlunda i här uppe än hemma i Göteborg. Har nog aldrig kört så mycket statisk styrka för benen under ett spinningpass. Tur´att jag fuskade lite där. Var inte så sugen på mjölksyra i 60 minuter. Nu ska jag äta och sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: