Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fusk direkt!

Kategori: Allmänt

Hur svårt kan det vara att räkna till 10? Jag misslyckades två gånger igår. Det blev 9 tvåminutare (även om det kändes som minst det dubbla) och 11 backryck. Tur att man har pulsklocka som kan ge svar på vad man egentligen gör. Löpskolning kändes ovant, det var ett tag sen sist, men jag kommer nog snart in i det igen.

Idag är jag riktigt trött i kroppen och det ska bli skönt med ett lugnt långpass.

Imorgon är det dags för Marathonstaffeten. GMOK-brudarna skall försvara sin seger från förra året. 18 sträckor a 2,3 km skall avverkas och totalt springer vi en hel mara. Förhoppningsvis blir det personligt rekord på Maran.

Kommentarer

  • Enga säger:

    Nu kan du länka till min om du har lust till det. Jag har inte skrivit så mkt ännu.

    Tack för festen

    Kramar från Enga

    2006-05-31 | 15:14:50
    Bloggadress: http://enga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: