Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

vidare!

Kategori: Allmänt

Det var en svajande match igår. I första halvlek släppte Sverige till allt för stora ytor och det kändes allt annat än bra. I andra halvlek blev allt mycket bättre och tidvis imponerade Sverige. 2-2 är helt ok eftersom det innebär att jag har rätt på mitt tips! Ligger 2:a just nu, förväntar mig en klättring i listan innan det är slut.

Min egen träning bestod av ett långpass med inslag av fartlek runt stora Delsjön. Det var tunga ben i början men lossnade allt eftersom. Ikväll skall jag ge mig på teknikträning i form av brunbilds-OL. Det var evigheter sen jag provade på det. Ska bli kul att se hur bra det går.

Jag kommer inte att göra någon detaljerad planering av träningen fram till semestern. Jag kommer att tävla 3 helger i rad nu (O-festivalen Norge, IFK Göteborg och Hallands 3-dagars). Veckorna kommer förmodligen bestå av intervall, teknikpass och långpass. Återhämtning måndag och vila eller lätt träning fredag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: