Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Mindre ändringar i programmet

Kategori: Allmänt

Igår var det intervaller i bokskogen. Eftersom jag verkligen fick kämpa mig igenom passet med trötta ben har jag bestämt mig för att vila idag. Beroende på hur det känns i benen imorgon så kanske jag kör snabbdistansen då, annars blir det bara ett lungt joggingpass innan Jukola. 2 dagars vila är planen för att få fart på benen. (Formtoppning a´la Mimmi) Det brukar fungera bra för mig.

Vi har verkligen två bra lag till Jukola:

Mimmi
Noemi
Sofia
Helen

Lisa
Åsa
Lina
Bettan


Det ska bli kul att se var det kan landa men jag tippar båda lagen topp 100!

Ikväll blir en lugn kväll med fotboll och mat a´la nakna kocken.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ser verkligen bra ut!! Och i år kan jag i alla fall följa tävlingen live via datorn - inget gips som hindrar mig att ta mig uppför elaka trappor till datorer. Väljer nog balkongen om solen skiner, annars är det nog tyvärr jobber som gäller.

    2006-06-14 | 13:03:18
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: