Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fotboll i fokus

Kategori: Allmänt

Innan all energi läggs på Jukola och orientering så får man nog landa i fotbollsträsket ett tag. Idag avgörs det om Sverige kommer att hånas eller hyllas. Det blir en spännande match och även om jag inte kommer att träna idag så kommer pulsen garanterat att vara uppe på träningspuls några gånger.

Jag tror faktiskt att Sverige kommer att bita ihop och vinna idag, kryssa mot England på tisdag och gå vidare som grupptvåa.  Kanske, kanske kan vi slå Tyskland i slutspelet men sen blir det nog tyvär stopp.

Håll tummarna ikväll!

Kommentarer

  • J säger:

    Har du någon aning om vem vi får möta i en eventuell kvartsfinal?

    2006-06-15 | 15:39:15
  • Sofia säger:

    Kvinnlig intuition duger.
    Manlig "förståsigpå" suger.

    2006-06-15 | 16:00:40
  • Enga säger:

    Lycka till i Finland. Orkar inte kommenter frukostbordsdiskussionen ovan. Manlig "förståsigpå" är väl annars utmärkt. Läs min senaste blogg så får du en rejäl dos. Equador vann förresten klart idag med 3-0. Skönt att jag var först med att upptäcka laget som kommer att gå riktigt långt.

    2006-06-15 | 20:10:27
  • Enga säger:

    Nu kommenterade jag eran diskussion trots allt. Ber om ursäkt. Inte alls meningen.

    2006-06-15 | 20:11:15

Kommentera inlägget här: