Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fortsatt stabil løpning.

Kategori: Allmänt

I går gjorde jag återigen ett stabilt lopp och slutade femma. Bommade bort tredjeplatsen aldeles på slutet på en grop i ett grønområde.

Terræng var grisig och kuperad. Hela kartan var gul och grøn. Det var relativt enkel orientering men en del vægval och det gællde att vara aktiv i løpningen och noggrann sista biten fram mot kontrollen. Det kænns skønt att nu ha gjort 3 stabila lopp utan større misstag. Jag har också førsøkt jobba med att springa på under de enkla passagerna och på upploppet.Det har jag lyckats ganska bra med. Igår sprang jag vældigt dåligt på en långstræcka løpning efter att jag hade bommat.Jag blev nog lite osæker. Det positiva ær væl att det finns mer att jobba med och jag har kænt att det kanske finns mer att hæmta.

Idag bir det førhopningsvis en cykeltur till Kiktstua før Gulerotskake, men just nu ær det bara 13 grader så det kan bli en løptur till Ullevålssæter och kage dær. I Norge måste man fika under långpasset.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Härligt med seger! Och underbart att orienteringen funkar. Skönt att läsa om någon som ägnat helgen åt annat än bara sill och öl!

    2006-06-25 | 18:45:50
    Bloggadress: http://sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: