Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

vila innan tävling

Kategori: Allmänt

Ledsen Sara att det inte blev någon rapport igår.

Ängårdsbergen blev en flopp. Jag hade jobbat ute hela dagen och inte haft någon vattenflaska. Yrade omkring bland alla kurvor i 30 minuter innan jag insåg att det nog var lika bra att lägga ner. Det blev inget bra pass. Bommade alla kontroller och intervalltempo var inte att tänka på i den värmen och kuperingen. Det enda positiva var väl att jag ändå lyckades lura mig fram till kontrollerna och slapp låna civilbefolkningens mobil för att bli hämtad.....

Igår rastade jag cykeln och fintränade. Gled omkring i värmen och bättrade på cykelbrännan. Avslutade med ett bad i Bergsjön med Emma. Kvällen tillbringades i soffan med jordgubbar och hemlagad glass. Glassmaskinen måste vara den bästa present jag har fått!

Idag blir det ingen träning utan grillning, sol och bad. Imorgon börjar Hallands 3-dagars och på måndag åker vi till Shweiz. Vi får väl se vad det blir för uppdateringar framöver. Nu har vi alla fall bredband hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: