Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Världens tråkigaste tävling??

Kategori: Allmänt

Jag gillar verkligen inte att tävla i Göteborgs kustterräng och det har var det västa tänkbara. Det gick aldrig att springa och det var grönt överallt. (Även om kartan inte var grön.) Första kontrollerna var roliga men sen bommade jag fyran grovt och det roliga var över. Det blev värre och värre och jag blev mer och mer less... Huvalien, vi glömmer den tävlingen fort!

Söndagens pass var en av de roligaste på länge. Jonas och jag sprang 70-20. Det var i och för sig outhärdligt varmt men det kändes äntligen bra i benen igen. De har varit väldigt trötta ett tag.

Ikväll blir det distans runt Delsjöarna i moderat tempo, bad och sen tvättstugan hela kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: