Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Gud är ironisk!

Kategori: Allmänt

Idag är sista dagen på jobbet och första dagen på semestern. I en vecka har det varit 30 grader och sol. Idag regnar det........Motivationen har väl minst sagt börjat tryta och jag vet inte riktigt hur jag skall uppbringa energi till att jobba idag. Men som sagt 7 h till frihet. 

Men jag kommer att kunna följa Junior-VM live på nätet under förmiddagen. GMOK har ju Ola i final så det blir spännade. Vi får se om det blir en medalj till GMOK idag! Missa inte detta. Start 9:00, avgjort vid 11:30. Där försvinner några timmar.

Ikväll åker vi till Hallands tredagars och på måndag till Schweiz så om jag inte uppdaterar varje dag skall ni ha förtröstan. Rapporter kommer så fort jag hittar en dator.

Glad sommar på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: