Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fint distanspass!

Kategori: Allmänt

Det blev snabbdistans runt Stora och Lilla Delsjön i strålande sol och värme. I början hade jag ont i benen men det lossnade allt eftersom och bitvis sprang jag på riktigt bra. Det blev en hel del shoggande eftersom hela rundan var belamrad med flanörer i flipp-flopps och handduk över axeln.

Idag känns det bättre i benen och ikväll ska vi åter ge oss på brunbilden i Ängårdsbergen. Den här gången tänkte jag försöka att springa på lite fortare. Får se om jag tycker det är lika "lätt" som sist när jag sprang i distanstempo.

Kommentarer

  • Sara Svensson säger:

    Vad är detta? Snart luncn och ännu ingen rapport från Änggårdsbergen? Eller blev det så lurigt att ni fortfarande cirklar omkring bland de bruna kurvorna ;-)

    Det är varmt...

    2006-07-05 | 11:35:27
    Bloggadress: http://sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: