Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

vardag igen!

Kategori: Allmänt

nu har jag kramat ur det sista ur semestern och har kommit hem från fjällvandringen. Vi hade tur med vädret de första två dagarna och kunde vanra i shorts! Skönt. Den tredje dagen drog det in regn och lite dimma så det blev bara en kortare dagstur och sen en eftermiddag på Sylarnas fjällstation. Sista dagen var det omväxlande regn och lite, lite sol.

Det är alltid härligt att komma iväg till fjällen och bara vara. De finns juinte så mycket att göra utan allt bara flyter på och dagarna går. Men nu får jag väl försöka komma tillbaka till vardagen igen. Det blev en chockartad upplevelse på jobbet igår och idag men nu hoppas jag hitta tillbaka till någon vanlig lunk igen.

Till helgen blir det tävlingar i Nässjö och på måndag börjar finslipningen inför DM och framförallt SM.

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Tack för en fin fjällvandring med Guide,dock tyckte jag det blev lite sen start sista dagen. Jag var uppe och rekade Kl: 04.45 men det tyckte du var för tidigt,tänk om dimman slagit till då hade vi kanske inte hunnit med Tåget!!! Tack än en gång för dessa trevliga dagar och minnen.
    Hälsn. Pappa.

    2006-08-21 | 17:29:19

Kommentera inlägget här: