Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

En semestervecka

Kategori:

Tisdag kväll: 30 min jogg. Vadjävlen bråkar. Huvudet dunkar.
Onsdag morgon: 40 min zickzack genom stan och närmsta kullarna.
Ons em:72 min röda spåret. Vaden känns men gör inget ont. Tuffar på lite fortare i ökenlandskap och backar.
Tors morgon: 40 min upp på bergskammen och hem.
Tors fm: core 25 min
Tors em: 10 st 3-minutare på blå spåret. Känns inte så illa men sand och backar suger ur musten ur mig.
Fre morgon. 32 min gula spåret och ett havsbad.
Fre fm: 45 min löpskolning och 6 400-ingar. Vaden kännas av så hoppar över 2 sista.
Lör morgon och A vaknar inte klockan fem utan 7:15 och då han där hemma hyrt racer hinner jag inte morgonjogga.
Lör fm core 20 min på uteplatsen. Somnar direkt på mage efter sista ryggövningen
Lör kväll. Löptävling 5 km 25 min. Uppför och asfalt. Orkar inte. Han där hemma utklassar mig. Trots 3 h på racer.
Sön morgon. 35 min gula spåret.
Sön em 90 min t.or till fyren i orkan. Värsta passet på länge men fin fyr!
Mån fm. 40 min på gröna spåret och lite vilse.
Mån em. 50 min Tappert försök till 4 tusingar i storm. Genomför. Trött.
Tis morgon 28 min omotiverad löpning.

Vad gör ni på semestern?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ær inte riktigt klok. Och jag ær lite avis. Mer cykel och mindre løpning, då hade det varit min semesterdrøm!

    2013-02-07 | 21:04:58

Kommentera inlägget här: