Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Hela hallen!

Kategori: Träning

Hela hallen är fylld av väskor och prylar. Nej, vi ska inte flytta. Inte för gott, även om man kan tro det, men vi skall tillbringa 4 dagar på hotell i Örebro. Springa fina tävlingar, njuta av solen. (Ja, vi kommer att ha sol. Punkt.) Bara må bra. Som jag längtar. Ändå orosmomentet är väl han där hemma som verkar beta av alla typer av problem den här våren. Är det inte sjukdomar är det löparknän.
Håller tummar och tår för att det kommer gå bra att springa.

Mina förhoppningar är ganska låga men jag hoppas att jag kommer att orka springa fyra dagar på raken och att jag inte skall bomma så mycket. Det kommer att bli jobbigt men just nu är målsättningen mest att hålla mig frisk och få träna flera veckor i rad. Heja mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: