Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Påsk

Kategori: Träning

Började med 4-dama och en förkylning som med nöd och näppe han lämna kroppen innan loppet. Benen var pigga efter några ofrivillga dagars vila men kroppen var seg. Orienteringen var ringrostig och det blev några extrasvängar, framförallt där jag drar snett. Med tanke på bakgrunden med alla förkylningar är jag ändå ganska nöjd, inte så långt efter som jag befarade.
 
Efter målgång drog vi till Månsarp för träning och vila. tränat blev det men tyvär inte så mycket sömn eftersom A gnäller på nätterna och vaknar mellan 5 och 6. Jag hann i alla fall med 4 pass på tre dagar och det kändes lite segt men ändå som om det är på väg åt rätt håll. Om jag bara får vara frisk nu och träna några dagar till så kan det nog bli ganska så bra. Hoppas på det. Imorgon väntar 10-milaträning. Masstart. otroligt rolig träning och jag hoppas, hoppas, hoppas att kroppen vill piggna till lite innan dess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: