Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Mer ner än upp

Kategori:

Det svänger om fröken Lundberg just nu. Det svänger mycket ner och ibland lite upp. Lite för mycket ner för att det skall vara kul att träna (och blogga).
Sjukdomarna har avlöst varandra hela våren och dessutom har sömnen varit kass en längre period nu när A valt att inte sova på nätterna.

Kanske inte så konstigt att träningen inte funkar och att resultaten uteblir men det är lik förbaskat inte kul ändå och istället för att bli glad och positiv av träningen tar den nästan energi. Jag har balanserar på knivseggen ett tag nu men idag fick jag plötsligt lite positiva svar från kroppen och även helgens tävling var ett steg i rätt riktning. Plötsligt känner jag mig glad och förväntansfull igen. Det finns hopp om framgång!

Nu skall jag bara försöka sova bättre och ladda på pluskontot så löser sig det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: