Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Blandat

Kategori:

Det var lite upp och ner idag kan man minst sagt säga. Var taggad att kriga men glömde sätta på fokus. Hade dock lite tur och fick de två första kontrollerna. Sen blev jag själv? Helt otroligt. Själv, bland 50 startande. Såg ingen, orkade inte hålla fokus och drog snett, tappade flyt, sprang inte nog fort, blev bekväm. Hittade sällskap igen på långsträcktan och farten steg lite. Bommade näst sista då jag var lite loj, orutinerat.

Så- inget bra lopp. Inte alls. Men.
Kroppen känns ok, jag orkar mer än jag tror och tuggar delvis på bra. Och jag kan orientera. Fast jag behöver träna. Teknik. Och jag måste fokusera på rätt saker. Hemläxa. Någon minuts mental förberedelse inför nästa lopp. Jag kan bättre. Väldigt mycket bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: