Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Snöpulsning!

Kategori: Träning

Veckan har avslutats på bästa möjliga sätt med 3 fina träningspass och nu börjar jag känna mig stark och frisk igen! Fredagen blev backintervaller upp för Tabergs topp. 4 -2 minuter. Hann drygt 4 innan jag var uppe. Lite jogg ner och så en 5-minutare upp för backen hem mot Månsarp. Fint pass! Gillar backe. Kände mig stark och pigg men försökte ta det relativt lugnt med tanke på helgen och att jag varit sjuk. Lördagen bjöd på kontinentalorientering. Nyttigt att få tänka till lite även om jag tycker att det var ganska självklara vägval. På söndagen var det snö ute,så blev det i alla fall minst ett snöpulsningspass till i år. Vaknade i söndags med några centimeter snö och det var bara att dra på sig ullstrumpor och gilla läget. 8 km orienteringsbana i lugnt tempo blev en utmaning för kalla fötter. Nu ser jag mest fram mot jul och att hinna med både träning och vila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: