Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fortfarande frisk!

Kategori: Träning

3 dagars träning och jag känner mig piggare än på länge även om tröttheten lurar kring hörnet men det är förhoppningsvis bara ordinär decembertrötthet. Igår joggade jag till klubbens löpskolning för att få lite inspiration och hjälp. Kul med lite nya övningar och riktigt bra att få lite tekniktips och att bli påmind om vad jag skall tänka på.Det är så lätt att löpskolningen rivs av på gammal vana och då blir det inte så bra. Nyttigt att köra med andra också, ger inspiration.

Kommentarer

  • LouiseMonica säger:

    Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram ♥

    2011-12-15 | 13:04:57
    Bloggadress: http://louisemonica.blogg.se/
  • MELA'S handgjorda smycken säger:

    Hej mitt namn är MELA och du är varmt välkommen att kika in i min blogg.

    Där finns många fina smycken som jag gör förhand och du kan även köpa precis det smycke som du vill ha - jag bjuder på frakten!

    2011-12-15 | 14:08:59
    Bloggadress: http://melas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: