Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Deppig

Kategori: Träning

Jag mår bra om jag får träna. Punkt. Visst kan jag leva med en liten förkylning då och då men när det blanda sig in otäcka virus i leken blir jag sur. Jag hade en helt vanlig förkylning (trodde jag) som var ovanligt snäll (trodde jag) och trots en extra vilodag var jag bara borta i 5 dagar. Tränade 2 dagar och så kom det tillbaka. Jag blev otroligt öm i kroppen, ingen feber, inget halsont, inget snorande. Bara sjukt öm i kroppen och huvudvärk. Som satt i i 5 dagar. Känner mig mycket bättre men fortfarande lite mysko. Körde ändå lite styrketräning igår och idag skall jag jogga en sväng. Måste känna in kroppen. Och hoppas på uteblivna återfall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: