Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Trötter

Kategori: Träning

Jag tränar på, mår utmärkt och kroppen är samarbetsvillig. Om jag låter den vila lite extra ibland. I helgen blev det lite extra vila. Jag var sjukt trött i både huvud och kropp och hela fredagen och på lördagen var jag seg.

Igår startade jag i Öppen 7 men låga förväntningar och föreställningen om en lång promenad. Men kroppen ville annat och det gick snabbare och snabbare och jag blev piggare och piggare. Bästa löpkänslan på evigheter! Härligt, och nu ser jag fram mot 25-manna med förhoppningar om att ha ytterligare en bra dag.

Ikväll ser jag fram mot en extremt varm och svettig träningssal fylld till bristningsgränsen med adrenalin och träningsiver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: